martes, 8 de mayo de 2012

TARDA POÈTICA AL FORAT DE LA VERGONYA


Os proponemos una tarde poética, (como forma de liberación, de transformación social y de hermanamiento). Por eso os invitamos el próximo miércoles a las 20h a una asamblea diferente, dedicada al arte, la música y la poesía, en el espacio público del Forat de la Vergonya.

Asistirán los poetas Enrique Ibañez, Joan Binuesa, gente del Ateneo libertario y José Icaria y habrá compañeras que llevarán guitarras para acompañar a los recitales.
Us proposem una tarda poètica, (com a forma d’alliberament, de transformació social i d’agermanament). Per això us convidem el  proper dimecres a les 20h a una assemblea diferent, dedicada a l’art, la música i la poesia, a l‘espai públic del Forat de la Vergonya.
Hi assistiràn els poetes Enric Ibañez, Joan Binuesa, gente del Ateneu Libertari i José Icaria i hi haurà companyes que portaràn guitarres per acompanyar els recitals.
Miércoles, 9 de mayo a las 20:30 horas.

acascantic.wordpress.com
Us proposem una tarda poètica, (com a forma d’alliberament, de transformació social i d’agermanament). Per això us convidem el proper dimecres a les 20h a una assemblea diferent, d...

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Gracias. Ya le llamaremos.