domingo, 22 de enero de 2012

MODA INDIGNADA (INFILTRADA) EN EL CORTE INGLÉS


El Conseller de Interior, Felip Puig ha llamado la atención a El Corte Inglés por su anuncio de precampaña Primavera • Verano ’12: MODA INDIGNADA, en el que –siguiendo la práctica de Movistar- se usaba el movimiento de los Indignados con fines publicitarios. Desliz o provocación, el caso es que una de las principales imágenes de la campaña publicitaria mostraba a unos jóvenes “indignados” extrañamente incómodos en un acto de protesta durante el pasado verano…

     Fuente: http://www.glamur.es/moda-indignada-en-el-corte-ingles.html



Licencia Creative Commons
MODA INDIGNADA (INFILTRADA) EN EL CORTE INGLÉS por José Icaria se encuentra bajo una Licencia Creative Commons Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Unported.
Basada en una obra en joseicaria.blogspot.com.


Toda la info sobre la querella colectiva sobre los hechos acontecidos en el desalojo del 27M de Pl. Catalunya. También podéis seguirlo a través de Twitter en la cuenta @PuigDimissio
Querella col·lectiva contra Felip Puig

Som les persones querellants pels fets del 27M i som un grup divers i plural com la societat de la qual formen part. Ens hem aplegat per denunciar l’agressió que vàrem patir per part del cos dels Mossos d’Esquadra i la Guàrdia Urbana de Barcelona el passat 27 de maig. Una flagrant vulneració massiva de drets fonamentals recollits a l ́Estatut de Catalunya, a la Constitució Espanyola i a la Declaració Universal dels Drets Humans. Per posar-vos en contacte amb nosaltres, o adherir-vos a la querella podeu fer-ho al correu: som27m@gmail.com Si disposeu de firmes per la dimisió de Felip Puig en format digital o en paper, també podeu posar-vos en contacte amb nosaltres al correu som27m@gmail.com per tal d’entregar-les conjuntament. Si voleu signar demanant la dimissió de Felip Puig podeu fer-ho aquí. Som el col·lectiu de persones querellants pels fets del 27M, Som 27M!



3 comentarios:

  1. y el casco de moto en la mochila, indispensable para infiltrarse 'pacíficamente'...
    muy bueno, si señor! :)

    ResponderEliminar
  2. muy bueno, si señor, muy bueno!!!!!

    ResponderEliminar

Gracias. Ya le llamaremos.